ойын технологиясы әдістері - ойын технологиясы түрлері балабақшада
페이지 정보
본문
ойын технологиясы әдістері - ойын технологиясы түрлері балабақшада [Подробнее...]
Мұндай ойынның көптеген түрлері бар. Сондықтан ойын балалардың жас ерекшеліктеріне және өтілетін сабақтың тақырыптарына мазмұнына сай етіліп таңдалып алынғаны. Қазіргі мектепте ойын әрекеті ойын пәнінің тарауын және тақырыбын түсіну үшін өздік технология ретінде, жалпы технологияның элементі ретінде, сабақ немесе оның бір бөлігі ретінде. Ойын технологиясын қолдану арқылы бастауыш сынып оқушыларының сабаққа деген қызығушылығын арттыру. Бұл өзекті тақырыпты алудағы мақсат, міндеттерім: жена кунаева национальность 1. Оқушылардың шығармашылық белсенділігінің дамуына және өздігімен жұмыс істеу арқылы өз білімін қалыптастыруға дағдыландыру; 2. Бала тәрбиесіне әсер беретін. Қазіргі мектепте ойын әрекеті ойын пәнінің тарауын және тақырыбын түсіну үшін өздік технология ретінде, жалпы технологияның элементі ретінде, сабақ немесе оның бір бөлігі ретінде. Ойын үлгісінің технологиясы баланың нақ осындай белсенділіктерін арттырады. Кез келген бала да, адамның мәдениеті де ойын арқылы дамиды. Ал бүгінгідей. Ойын технологиясы. Ойын технологиялары оқу-тәрбие міндеттерін шешуге бағытталған әр түрлі ойындарды қолдануды көздейтін дидактикалық жүйелер. Дидактикалық ойындардың түрлері: ойын. Ойын үлгісінің технологиясы баланың нақ осындай белсенділіктерін арттырады. Кез келген бала да, адамның мәдениеті де ойын арқылы дамиды. Ал бүгінгідей. Ойын арқылы оқыту технологиясының мақсаты: дидактикалық, тәрбиелік, дамытушылық, әлеуметтендірушілік мақсатқа жету. Ойын технологиясының ерекшелігі: ойындық іс әрекеттің психологиялық механизімі жеке бастың өзіндік талап талғамдарына сүйенеді. Баланың бойындағы білімдік, танымдық, шығармашылық. Негізгі бөлім. Ойын технологиясы оқушылардың білімін дамыту құралы. Бастауыш сыныптардағы ойын түрлері. Ойындарды сабақта қолдану әдісі. Қорытынды. Пайдаланылған әдебиеттер тізімі. Кіріспе. Дамыта оқыту технологиясының балабақша жағдайында қолдануға болатын тиімді әдістері: 1.Ой толғаныс әдісі 2.Ассоциация әдісі 3.Салыстыру әдісі 4.Раунд-Робин әдісі 5.Топтастыру әдісі Ой. Эстетикалық талап. Сабақтың үстінде ойынды қолдану мынадай негізгі шарттарға жүгінеді:ойын оқушылардың алдына тапсырма ретінде қойылады; — оқушылардың оқу әрекеті ойын ережесіне бағынады; — оқу материалы ойын құралы ретінде қолданылады; — оқу әрекетіне ойын жұмыс элементі ретінде кіреді; —.
әріптестік және өзара әрекет зарядталған денелер жергілікті мемлекеттік басқару органдары қазақ сатирасының сипаты, сатиралық ертегілердің жанрлық сипаты ауылдан – италияға сұлтанмахмұт торайғыров жақсылық көрсем өзімнен іс туралы мақал мәтелдер какова роль в политическом обществе доспамбета жырау
өсу мен дамудың акселерациясы деген не
паллиативті көмектің міндеттері
масғұт поэмасы оқу
жақсының аты ғалымның хаты өлмейді мағынасы
жедел іздестіру қызметі тарихы
.
==============================================================
~~~~~ қазақстанның экологиялық проблемалары эссе ~~~~~
==============================================================
.
- 이전글Easy Methods to Get A Bet? 24.09.23
- 다음글Natural Vitamins And Medicinal And Diet Supplements 24.09.23
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.