оқудың үш стратегиясы - сындарлы теориялық оқытуға негізделген тәсілін…

페이지 정보

profile_image
작성자 Corey
댓글 0건 조회 22회 작성일 24-09-06 14:16

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=оқудың+үш+стратегиясы+сындарлы+теориялық+оқытуға+негізделген+тәсілін+енгізген
 
 
оқудың үш стратегиясы - сындарлы теориялық оқытуға негізделген тәсілін енгізген [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Тек қана оқуда емес, өмірде де оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту; Өздігінен дұрыс шешім қабылдай білетін тұлғаны дамыту; Ақпараттарен жұмыс істей білетін шығармашыл тұлға қалыптастыру; Құбылыстарды жан-жақты талдап саралай. С. Жинақтау, жалпылау, тексеру үшін қолданылатын статикалық әдіс. D. Іс-әрекет, есте сақтау, қабылдау. Е. Талдау, іс-әрекет, қабылдау. 17. 1985 жылы оқудың үш стратегиясы бар деп айтқан зерттеуші -. а) Макаро. б) Рубин. d) Барбер. 21. Дж. Хэтти енгізген тәсіл: a) Сыни тұрғыдан ойлау тәсілі. b) Сындарлы теориялық оқытуға негізделген тәсіл. c) Сенімге негізделген тәсіл. d) Табысты оқуға негізделген тәсіл. 22. Метасарапшы Джон Хэттидің зерттеу объектісі: a) Мектеп жасындағы балалар. 1. Әлемдік тәжірибеде қолданылып отырған сындарлы теориялық оқытуға негізделген тәсіл -. А) Көрсеткішке негізделген оқыту. Б) Дәстүрлі оқытудың жетілдірілген түрі. Сындарлы (конструктивті) теориялық оқытуға негізделген тәсіл 85. Оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту, алған білімдерін сыныптан тыс жерде, кез келген жағдайда тиімді пайдалана. Оқытудың теориялық негіздері. Орта білім беру жүйесінде әлемдік жоғары деңгейге қол жеткізген анағұрлым танымал оқыту әдістемелері арасында сындарлы оқыту теориясына негізделген тәсіл кең тараған (Hattie, 2009). Осы Бірінші деңгей бағдарламасының басым бөлігі, түрлі тәсілдер қарастырылғанына қарамастан, сындарлы оқыту теориясы негіздерін қамтыған. Аталған теория оқушылардың ойлауын дамыту олардың бұрынғы алған білімдері мен жаңа немесе сыныптағы түрлі дерек көздерінен, мұғалімнен, оқулықтан және достарынан алған білімдерімен астастырыла жүзеге асады деген тұжырымға негізделеді. О’ Малли 1985 жылы оқудың 3 стратегиясын атап көрсетеді:метакогнитивтік -когнитивтік әлеуметтік. (сындарлы теориялық оқытуға негізделген тәсіл)Һэтти. Құзырлы оқытудың маңызды факторы (оқушының тақырыптың мәнін өз бетімен меңгеруін түсінуі және бағалай алуы). Дәстүрлі әдіс (дайын білімге негізделген). Білім беру стилін таңдау кезінде мұғалімнің білімділігінен гөрі сенімге негізделген ой ықпалы күштірек деп айтқан (Пажарес). Перри және басқалар (2002) өздігінен реттелетін оқудың үш сипаттамасын берді: тапсырмамен жұмыс барысында өздігінен бағытталушылығы; оқушының проблемалар мен мақсаттарды өздігінен айқындауы; проблеманы шешу және мақсатқа жету үшін әдіс-тәсілдерді өздігінен таңдауы. Тәжірибелі ұстаздардың іс тәжірибесіне сүйене отырып, сындарлы оқыту арқылы оқушылардың жан жақты дамуында әдіс тәсілдерді тәжірибеде қолданудағы тиімділігі туралы бағыт бағдар беру. О’ Малли 1985 жылы атап көрсеткен оқудың 3 стратегиясы. Жауап:— метакогнитивтік. — когнитивтік. Оқытуды жалпыдан нақтыға қарай бағыттау — сабақ жоспарын құрастыру үшін неге назар аудармайсыз? Жауап: Сабаққа оқушылардың 100% қатысуын қамтамасыз ету. Оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы сабақ енгізілген жыл. Жауап: Сындарлы теориялық оқытуға негізделген тəсіл (Hattie, 2009). Орта бірлесуден гөрі, көп жағайда бəсекелестікке бағытталатын əңгіме. Жауап:Əңгіме-дебат. Ортақ пікірге келу үшін қандай стратегиялар қолданар едіңіз? теориялық базаға негізделген, жеткілікті білімнің болуын талап етеді. Таксономия сөзі қай тілден енген? Жауап:Грек. Педагогикадан тест сұрақтары мен жауаптарыПедагогикадан тест жинағы 1 нұсқа 1. Білім беру саласындағы біздің мақсатымызды анықтайтын болжам А. Өлшем В. Сындарлы (конструктивті) теориялық оқытуға негізделген тәсіл. 85. Оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту, топор лесорубный алған білімдерін сыныптан тыс жерде, кез келген жағдайда тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ететін. Сындарлы (конструктивті) теориялық оқытуға негізделген тәсіл. 85. Оқушының пәнді терең түсіну қабілетін дамыту, алған білімдерін сыныптан тыс жерде, кез келген жағдайда тиімді пайдалана білуін қамтамасыз ететін. Қордай ауылы, 2015 жыл. Сындарлы оқытудың негізгі қағидаттары. Осы төрт тармақты іске асыру үшін оқушылардан оқуды үйрену талап етіледі. Мұғалімдер, өз кезегінде, өзінің сабақ беруіне емес, оқушылардың оқу ептілігін дамытуға назар аударуы тиіс. Осы мақсатта мұғалім оқыту ортасын құру керек, соның арқасында оқушылар ақпаратты енжар қабылдамай, оқу үдерісіне белсенді қатысатын болады. Сыни тұрғыдан ойлау «ойлау туралы ойлану» деп сипатталған. Ол үшін сындарлы оқытудың тиімді әдіс-тәсілдерін жақсы меңгеріп, әр оқушының шынай бағалануына қол жеткізуге тиіспіз. Міне, бүгінгі әдістемелік семинарымыздың негізгі мақсаты мен өзекті мәселесі осы сұрақтар төңірегінде. Сабақты талдау, кәсіби сұхбат. Хетти енгізген тәсіл:/В) сындарлы теориялық оқытуға негізделген тәсіл. Шәкірттердің өзіндік ой- пікірін жүйелеуі мен дамытуына көмектесетін амал/С) Диалог арқылы оқыту мен «Қалай оқу керектігін үйрену». Шонның «Рефлексивтік практик: кәсіби іс-әрекетте қалайша ойланады» атты кітабында қай ұғым жоққа шығарылды?/В) техникалық ұтымдылық. Педагогикадан тест сұрақтары мен жауаптарыПедагогикадан тест жинағы 1 нұсқа 1. Білім беру саласындағы біздің мақсатымызды анықтайтын болжам А. Өлшем В. Оқудың үш стратегиясы, сындарлы теориялық оқытуға негізделген тәсілін енгізген Сындарлы оқыту теориясының тиімділігі атты Эссе, шығарма, мазмұндама, пәні Жаңартылған бағдарлама. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз. Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз. Шағымды қалдыру. Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді! Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады. Артқа қайту. Материалдар Сындарлы оқыту теориясының тиімділігі. оқу жылына арналған. қысқа мерзімді сабақ жоспарларын. жүктеп алғыңыз келеді ма? Үлгісін көру. Мұғалімнің көмекшілері. Құзырлы мұғалімге тән белгілер. Бас. Кәсіби түсінік. Оқыту мен оқу, сондай-ақ жеке тұлға ретінде оқушылар туралы тұғырлы теориялық базаға негізделген, жеткілікті білімнің болуын талап етеді.






бесцветная сыпь у ребенка
гипертония инвалидность казахстан
ай сары кыз скачать оригинал
қазақ дәрігерлері эссе
қошқар мен теке 1 толық нұсқа скачать

.
==============================================================

~~~~~ олх атырау ракуш тас бу ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

CONTACT

마케팅 고민은 핫이슈메디컬이 하겠습니다.

언제든지 궁금하신 점을 빠르게 해결해 보세요.